sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Pääsiäistä!!

Aika on mennyt taas kovaa vauhtia eteenpäin. Täällä ollaan edelleen. Olen vielä puolivauhdilla eli syön normiruokaa. Paino ei ole tänä aikana laskenut, ei onneksi ole noussutkaan. Nyt ajattelin jatkaa täysvauhdilla niin, että saan sen 10 viikkoa täysvauhtia täyteen. 10 viikkoahan on siis maksimimäärä, mitä saa pelkällä pussiruualla olla.

Torstai oli ulkoilupäivä, tuli laskettua mäkeäkin liukurilla. Eilen kävin pitkällä kävelylenkillä, muuten liikunta on ollut lähinnä lyhyitä kävelylenkkejä. Tänään olisi luvassa joko hiihtoa tahi kuntosaleilua pitkästä aikaa. Lunta on vielä paljon mutta varmaan kohtapuoliin kaupunki ei enää kunnosta latuja, joten sen jälkeen jää hiihtäminen tältä talvelta.

Toivotan kaikille mukavaa pääsiäisen jatkoa!!

2 kommenttia:

  1. Halavaatu soikoon...minä oon painoineni ihan jumissa. Syömättömäksi tässä on varmaan ruvettava. Turhauttavan ärsyttävää.

    VastaaPoista
  2. Hyvää jatkoa sinulle.

    Minulla paino noussut hiljalleen tasaisesti viime vuodet. Nyt sanoi lääkäri tarkastuksessa se mikän olen eli "lievästi obeesi". Jep:)

    VastaaPoista

Kiva, kun tulit kommentoimaan! Kiitos sinulle!