maanantai 25. maaliskuuta 2013

Viikon touhut

Olikohan se tiistai, kun viimein taisin nähdä sen komeetan. Vaihdoin kulkureittiä ja näin sellaisen keltaisen täplän jossain lännen ja pohjoisen välissä ei niin hirveän korkealla taivaalla. Pitäisi saada vielä kiikari käyttöön ennen kuun vaihdetta ja tarkistaa oliko se täplä nyt se komeetta. Jollei ollut, niin missä se piileskelee :)

Komeettakävelyitä on siis harrastettu, keskiviikkona olin muuten iltakävelyllä. Pikkasen on nyt liukkaat kelit.

Sunnuntaina olin pidemmällä hiihtolenkillä. Ihan uudella sellaisella poispäin kaupungista yhdelle hiihtomajalle. Reittiä mainostetaan helppona, minkä minä ymmärrän niin, ettei matkalla ole mäkiä. Täytyy myöntää, että kaksi ekaa mäkeä kannoin suksia kainalossa, kun en uskaltanut laskea. Minä kun olen jatkanut lapsuuden hiihtoharrastuksia nyt vasta miltei viiskymppisenä, niin kyllä on hakusessa nuo oikeat mäenlaskutavat ja tasapaino varsinkin. Perillä nautittiin kuumaa mehua ja ihmeteltiin, missä kaikki muut ovat. Kevään kaunein ilma, aurinko paistoi taivaan täydeltä eikä tuullutkaan ihmeemmin. Paluumatkalla laskin auraten kaikki mäet ja olin TOSI, TOSI TYYTYVÄINEN ITSEENI! Paluumatka oli muutenkin enimmäkseen alamäkeä, joten sujui nopiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun tulit kommentoimaan! Kiitos sinulle!